کیا ویار کاهو داشتن نینیتون چیه

۱۰ پاسخ

من رو دخترام میخوردم خیلییییی

من خیلی عاشق ماست و خیار سدم البته کشمش داخلش فراوون باشه

من هوس کاهوسبزروشن میکردم خالی بخورم یاسالادکاهو،بچه م دخترشد

خواهر بود که پسر دار شد

منم دلم سالاد کاهو با سس فراون و ابلیمو میخواست بچم پسره

منم دیروز نشستم یه کاهو رو با سرکه خوردم 😑😑

من کاهوباسرکه می خوردم پسربود

کاهو با سرکه یا ابغوره
پسره

من پسر بود ولی اصلا به این چیزا نیست جنسیت

کاهو با چی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان بنده خدا مامان بنده خدا هفته یازدهم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد