من رو دخترام میخوردم خیلییییی
من خیلی عاشق ماست و خیار سدم البته کشمش داخلش فراوون باشه
من هوس کاهوسبزروشن میکردم خالی بخورم یاسالادکاهو،بچه م دخترشد
خواهر بود که پسر دار شد
منم دلم سالاد کاهو با سس فراون و ابلیمو میخواست بچم پسره
منم دیروز نشستم یه کاهو رو با سرکه خوردم 😑😑
من کاهوباسرکه می خوردم پسربود
کاهو با سرکه یا ابغوره
پسره
من پسر بود ولی اصلا به این چیزا نیست جنسیت
کاهو با چی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.