۲۰ پاسخ

من دختره وحشتناک بود حالم ویارای وحشتناککک

من پسره بچم ولی تا حد مرگ میرفتم بخاطر ویار شدید ، واسه هر بدنی متفاوته عزیزم این ویار ها و جنسیت

من بارداری دخترم اصلا ویار نداشتم

من
کلن نداشتم

من پسر ، ویار دارم کلی

ربطی نداره من سر پسرو دخترم ویارم یکی بود

من که تا همین امروزم بالا آوردم . پنج کیلو کم کردم همه میگفتن دختره

نه بابا فامیل ما پسر بود بچش یه ویاری داشت بیا و ببین
ولی من اصلا تهوع نداشتم تا الان
ب ویار ربط نداره

من دختره ویار ندارم اما کلا روحیه ام خیلی خراب شده حساس شده همش دلم گرفته میخام گریه کنم میترسم افسردگی بگیرم هرروز م بدتر میشم

من کلادوهفته داشتم

من هم برای دخترم هم پسرم ویار نداشتم

من خیلی خیلی ویار دارم پسره

من تهوع شدید دو هفته داشتم همون اوایل الان گهگاهی تهوع میگیرم ولی شدید نیست

من خودم تو دلیم پسره اصلا نداشتم

من سر دخترم و پسرم اصلا تهوع نداشتم ولی ایندفعه شدید تهوع دارم

ربطی نداره به بدن مادر بستگی داره

اتفاقا سر پسر بیشتر ویار داشتم دخترم هیچی

من اصلا نداشتم دختره

ربطی نداره خوشگلم

همیشه اینطور نیست ، خواهر من پسر باردار بود خون بالا میاورد و تا ماه اخر حالت تهوع داشت 🥲

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان بنده خدا مامان بنده خدا هفته دوازدهم بارداری