برای من برعکس بود
من از شیرینیجات بدم میومد عاشق ترش بودم نینیم پسره😇
فرقی نمیکنه گلم به ویار نیست
من عاشق شیرینی جات بود از اول بارداریم تا اخر بارداریم بچم پسر بود ویار ربطی ب تعیین جنسیت نداره
نه برعکس گفتی😅
چرت و پرته
من کلن ترشی بود پسره
من شیرینی شد دختر
من سر پسرم فقط لواشک و ترشی میخوردم 😂
برعکس میگن.
ولی بنظرم هبچ ربطی نداره
ربطی نداره گلم ادم تو بارداری ترش و شیرین همه چی هوس میکنه ویار میکنه
من تهوع ندارم ترش میخورم نمیدونم چیه ولی سر پسرم اصلا ترش دوست نداشتم همش شیرینی میخوردم
من ترشی پسر
من هر هفته رو یکیشونم این وسطا هم یهو همه چی با هم 🥲
برا من رو پسرام چیزای ترش میخوردم
والا میگفتن ویارترش پسر دختر شد الانم از جفتش میخورم نمیدونم چیه 😅
ربطی ندارههه
اصلا ربطی نداره من حالت تهوع نداشتم چیزای ترشم میخوردم بچمم دختره
برا من اینجور بود
ترشی پسر
ترش و شور پسره
شیرینی دختره
من که اصلا برام ترشی و شیرینی فرقی نمیکرد کلا وبار نداشتم
ویار من برعکس بود. ترشی و شوری بود بچه ام پسره
من هر دوشو میخوردم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.