دختر داری گلم
منم سر دخترم همش چیزای فلفلی میخوردم از همه بیشتر کرانچی آتشین😂 دخترم الان ۱۸ روزشه
منم خیلی میخوردم موقع ای ک حامله بودم چیپس تند وفلفل تند عاشقش بودم
🤦♀️🙋♀️من برای سس فلفل جون میدم
منمممم
منم بشدددددت تند دوست دارم فلفل تند میخورم اشکم در میاد حلقم باز میشه ولی دست نمیکشم😅نی نی هم گل پسره
عزیزم تندی باعث انقباض رحم میشه تو سه ماهه اول خطرناکه در حد رفع هوس فقط بخور
منم خیلی ویار تندی داشتم
الهی
فشار نگیری
ویاره دیگه دست خودت که نیست 😃😃😃
دخترداریا
میگن تندی برای جنین خوب نیست
ولی نوش جون خودتو جوجه ات❤️
خوودمم ویارم تندی😂
عزیزممم والا من یه چیزایی میخوام ک اصلا نیست
عزیزمممم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.