کیفیت بالا قیمت عمده 🤌🏻😍
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا ایتا بله واتساپ
پیجم gheytan_dozi
نه عزیزم متفاوته ،مثلا من سر پسرم شیرینی دوس داشتم
من سر دخترم ترشی بدم میومد .
همه میگفت زن باردار ترشی بخور مثلا وقتی میرفتم مهمونی ولی من بدم میومد
شیرین بود
اصلا به ویار نیس هرکسی یه جوریه
نه بابا ربطی نداره اصلا مامانم میگفت سر برادرم روزی یه جعبه شیرینی خامه ای میخورده سر بچه اولش ترشی دلش میخواسته
والا اگ ب ویار بود برا من الان دوقلو یکی دختر بود یکی پسر
من ی پست دیدم میگفت اینکه ویار ترشی یا شیرینی بکنی بستگی به نوع ترشحات هورمون ها داره و ربطی اصلا به جنسیت نداره
اصلا
نه ،سر پسر اولم عاشق شیرینی بودم این یکی هم پسره عاشق لواشکم
نه این دقیق نیست
من سر هردو بارداریم از شیرینی بدم میومد اولی دختر شد این یکی پسر
منم ترشی میخورم خیلی ولی ربطی نداره
نه هرخانمی ویارش فرق میکنه
نه
من برا دوتا دخترم ویار ترشی داشتم
بچه های الان همه گودزیلا هستند 🤣
نه اصلا
الان همه چی برعکس شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.