ویار ترشی ، دختره یا پسر ؟

۸ پاسخ

یا پسره یا دختر

من ویارم ترشی و شوری بود بچه م دختره ولی خیلی ها هم دیدم مثل من بودن بچشون پسر بود

ربطی نداره ویار ب نیاز بدن مادر بستگی داره مامانم سردختروپسرش عاشق شیرینی بود

من از ترشی بدم میامد پسره

یا دختر میشه یا پسر
ربطی نداره متاسفانه
همون سونو ام که کامل میبینه گاهی اشتباه میکنه
از ویار چجوری تشخیص میدین اخه

اگه ترشی مثله لیمو و دوغ و ماست باشه پسره ولی اگه ترشی مخلوط اینا باشه دختره

پسر هس ترشی

به ویار ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری