نداشتن ویار یا حالت تهوع جنسیت دختره یا پسر

۸ پاسخ

پسر

زوده حالا صبر کن

ربطی نداره. من سر دخترم هیچ ویار و حالت تهوعی نداشتم. مادرم هم ۵ تا بچه آورده چه دختر چه پسر هیچکدوم ویار نداشته. بستگی به بدن مادر داره.

ربطی نداره

ربطی نداره من ندارم و دختره

هیچ ربطی نداره بستگی به بدن مادر داره

ربطی نداشته باشه
ولی فکر میکنم پسر

ربطی نداره هر مادری و هر بچه ای یه جور است...برای شما هم هنوز زوده شروع نشده

سوال های مرتبط

عالیس عالیس قصد بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی