ویار شوری مال دختره یا پسر؟؟

۷ پاسخ

معمولا پسره

ربطی نداره من ویارم ترشششش شور بود دختره

به نظرم ربطی نداره ولی میگن پسر

ریطی نداره عزیزم

من خواهر ویار شوری می‌کرد پسر داشت
حالا دختر خالم ویار شیرینجات بستنی داشت بازم پسر بود

من ویارم ترشی بود دختر

من ویارم شور و ترشه
نی نی دختره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
عالیس عالیس قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی