والامن زن داداشم ترشی شوری زیادمیخوره بچه اشم دختر
ترشی و شیرینی رو زیاد نمیخام ولی واسه خیارشور جونمو میدم از بس میخام
شوری رو دوس داشتم و پسره
من اینجوری بودم.چقدر لیمو ترش میخورم😋
من ویار هیچی نداشتم فقط از لواشک خوشم اومد بچم پسره
من خیارشو ر و لواشک اینا خیلی دوستدارم
من
خیلی ترشی و لواشک میخورم
من احتمال پسر داده ولی اصلا هیچی نمیخوام نشور ن شیرینی ن ترشی
من بچه اولم اول ویار نارنج لیمو داشتم اصلا به شیرینی لب نمیزدم فقط ترشی تا ۸ ماه بعد ۸ ماه از ترشی بدم اومد بچمم دخمل بود
ربطی ب اینا نداره
من داشتم و دارم ولی دخمله
خب چی دوس داری باشه؟
تو دلت پسر میخاد؟
خیارشور هم با غذا اشتها مو باز میکنه تنها نمیخورم زیاد چون خوب نیس
من 😂😂
من
از چیز شیرین از همون اولم حالم بهم میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.