کیا ویار ترشی و شوری دارن بچشون پسر بوده؟؟

۱۶ پاسخ

والامن زن داداشم ترشی شوری زیادمیخوره بچه اشم دختر

ترشی و شیرینی رو زیاد نمیخام ولی واسه خیارشور جونمو میدم از بس میخام

شوری رو دوس داشتم و پسره

من اینجوری بودم.چقدر لیمو ترش میخورم😋

من ویار هیچی نداشتم فقط از لواشک خوشم اومد بچم پسره

من خیارشو ر و لواشک اینا خیلی دوستدارم

من
خیلی ترشی و لواشک میخورم

من احتمال پسر داده ولی اصلا هیچی نمی‌خوام نشور ن شیرینی ن ترشی

من بچه اولم اول ویار نارنج لیمو داشتم اصلا به شیرینی لب نمیزدم فقط ترشی تا ۸ ماه بعد ۸ ماه از ترشی بدم اومد بچمم دخمل بود

ربطی ب اینا نداره

من داشتم و دارم ولی دخمله

خب چی دوس داری باشه؟

تو دلت پسر میخاد؟

خیارشور هم با غذا اشتها مو باز میکنه تنها نمیخورم زیاد چون خوب نیس

من 😂😂

من
از چیز شیرین از همون اولم حالم بهم میخورد

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری