بچه ها ویار ترشی مال دختر یا پسر؟؟؟؟

۵ پاسخ

اکثرا میگن پسره ولی خب بازم ربطی نداره من خودمم اوایل عاشق ترشی بودم آب دهنم میومد ترشی میدیدم😅

دختر

دختر باردار بودم ترشی خیلی دوست داشتم

ربطی نداره من دختر بود خیار ابلیمو نمک سالاد شیرازی

من موقع حاملگی دخترم ویار ترشی داشتم الانم ک دوباره باردارم ویار ترشی و شوری دارم 😅

سوال های مرتبط

عالیس عالیس قصد بارداری
مامان آدرین مامان آدرین ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وچهارم بارداری