بچه ها ویار ترشی بچه پسر میشه واقعا؟🧐

۱۲ پاسخ

نه عزیزم به این چیزا نیست

هیچ ربطی به ویار و قرار گرفتن جنین نداره . من سر دخترام به شدت ناراحت بودم از حالت تهوع اینا . سر بارداریه پسرم کمتر بود ویارم . الان بازم دختره ویارم از همشون کمتره و میوه ی شیرین و ترش دوست دارم . ابمیوه یعنی همه چیز فقط میلم به غذا کمتره

تهوع داری؟

نمیدونم من از شیرینی متنفرم انتی گفت احتمال ۹۰پسر ولی به این چیزا نیست

برا من ویار ترشی داشتم شد پسر

واسه من که درست بود نی نی پسر شد

منم از شیرینی بدم میاد و میلم ب ترشی و شوریه برعکس قبلنم

صد درصد نیست اینا

من از شیرینی متنفرم و حالت تهوع هم زیاد دارم انتی احتمال دختر داد

نه عزیزم جاری من چیز ترش دوست داشت بارداریش بچه اش دختره

برا من درست بود
ولی خیلی حالت تهوع داشتم
گفتن پسره خودم تعجب کردم

من ویار ترشی داشتم پسر بود و دومی ویار شیرینی داشتم ک دختر بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان بیتا مامان بیتا ۷ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
عالیس عالیس قصد بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری