ویار ترشی کنی بچه چی میشه

۱۱ پاسخ

واااای خدا کنه من ویارم به شیرینیجات باشه

ضربان قلب نی نیم 168 جنسیتش چی میتونه باشه

سلام من ویار ترشی وشور دارم 9هفتمه ولی شیرین هم مثل بستنی بعضی مواقع ویار میکنم جنسیتش چی میتونه باشه

من ترشی دکترم گفت دختره

پسر میسه

هیچ ربطی نداره

من هم سر پسرم ویار ترشی داشتم هم الان که دختره

من شیرینی بیشتر دوس دارم بچم پسره ب این چیزا نی اصلا ی درصدم ربط نداره

زن داداشم ویار ترشی داشت بچه اش دختره بنظرم هر بدنی یه جوره ب این چیزا ربط نداره جنسیت

پسررررر

از این چیزا مشخص نمیشه ، ولی بیشتر میگن پسر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
عالیس عالیس قصد بارداری
مامان آدرین مامان آدرین ۶ ماهگی