دختر دارشدم☹️🫡😍
من الان سونی رو باردارم دوتا اولی پسر وحشتناک ترشی میخوردم الانم که احتمال دختر داده بازم فقط ترشی
دختترررررر
گل پسر.
عاااشق ترشی و ترشک و کشک و اینا بودم نینیم دخمله😍😍
به ویار نیست واقعا ولی کن خودم با ویار ترشی و شوری بچم پسره
پسر شد
پسررر
من اوایل ترشی و شوری میخوردم و دوغ خیلی دوست داشتم😅اما الان زدم تو کار شیرینی جاتتت و عاشق شیرینی شدم😝😋جوجه ام پسره🥹❤️
بخدا ب ویار نیست
من عالم و آدم بهم گفتن حاملگیت پسره
ویارت پسره
کمر دردت پسره
پوستت شفاف شده پسره
شادابی پسره
رشد مو داری پسره
نمیدونم کار میکنی سرپایی، خسته نیستی، خلاصه همه چی گفتن پسره
الان با سلفری فهمیدم بچم دختره
دختر💕🎀
ویار ترش و شور داشتم و پسمل مامانشه🥹
پسر عزیزم
میگن شیرینی دختره ولی من برعکس یه دونه چیز شیرین نمیتونم بخورم فقط ترش
دختر
دختر😍
من ماههای اول عاشق ترشیجات بودم ماه ای آخر فقط شیرینی بچه م هم دختر شد
دختر 🩷
پسر🙂
پسر😚
پسره .اما کلا بدنا باهم فرق داره
دختر❤️
دختر.
دختر
ربطی نداره هر بدن با یکی دیگه فرق میکنه منم عاشق ترشی
من هم ترشی میخورم هم شیرینی😁🤦♀️
من اولش ترش بعدش سمت شیرین جات الان دوباره هوس ترشی جات میکنم
پسر شد
پسر شد
عزیزم هرکس یجوره نمیشه گفت ترشی حتما دختره یا پسر
دختر🥰
میگن ویار ترشی پسر
ولی به نظر من خیلی ربطی نداره چون مامانم سر من عاشق ترشی بوده دو سه ماه اول بعدش شیرینی 😂
یکی ترشی دختر یکی ترشی پسر
بدنا متفاوت ولی من به شدت عاشق ترشی 🤤
دخمل😍
دختر
منم فقط لواشک میخورم با پرتقال فقط .۸۰ درصد گفتن نی نی دخمله
دختر
پسر 🩵
پسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.