شیرین دختره نی نیم
ترش ونمكي دختره برامنم
ترش،بچم پسره
من ترشی و شور بود ویارم
حتی تو سونو ها بچم با لواشک و آلو تکون میخورد
دختره
هیچی نه ترش نه شیرین فقط گاهی دوغ و اش رشته هوس میکنم هنوز زوده برا تشخیص جنسیت ولی برام مهم نیس چی باشه هرچی خدا صلاح بدونه🙂
ترش و شور پسر عزیزم
ترشی و دختر
اوایل شیرینی بخصوص بستنی قیفی
الان فقط ترش بخصوص دوغ محلی ترش و سالاد شیرازی با آبغوره زیاد
شیرینی پسر
ترشی پسر
من عاشق چیزای ترش بود. اش رشته کله جوش. دختر بود
من اوایل ترشی الان بیشتر شیرینی
بچه م پسره
من قبلا چیزای ترش شور دوست داشتم الان از همچی حتلم بهم میخوره حتی اب
منم ترش و شور. ولی هنوز معلوم نیس فقط میخوام سالم باشه
ترشی دختر 💚
ترشی .دوغ .گوشت قرمز گوسفندی .
پسر
ویارم ترشی ۷ بیجار بود گل کلم و ... و هر چیز ترشی ک دلت لخواد مثل دوغ ترش
من ترشی و پسر بود ولی خدا ازم گرفتش قربونش برم
ترشی پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.