مامانا ویار ترشی بیشتر داشتین یا شیرینی و بچه تون چی بود؟

۱۹ پاسخ

شیرین دختره نی نیم

ترش ونمكي دختره برامنم

ترش،بچم پسره

من ترشی و شور بود ویارم
حتی تو سونو ها بچم با لواشک و آلو تکون میخورد
دختره

هیچی نه ترش نه شیرین فقط گاهی دوغ و اش رشته هوس میکنم هنوز زوده برا تشخیص جنسیت ولی برام مهم نیس چی باشه هرچی خدا صلاح بدونه🙂

ترش و شور پسر عزیزم

ترشی و دختر

اوایل شیرینی بخصوص بستنی قیفی
الان فقط ترش بخصوص دوغ محلی ترش و سالاد شیرازی با آبغوره زیاد

شیرینی پسر

ترشی پسر

من عاشق چیزای ترش بود. اش رشته کله جوش. دختر بود

من اوایل ترشی الان بیشتر شیرینی
بچه م پسره

من قبلا چیزای ترش شور دوست داشتم الان از همچی حتلم بهم میخوره حتی اب

منم ترش و شور. ولی هنوز معلوم نیس فقط میخوام سالم باشه

ترشی دختر 💚

ترشی .دوغ .گوشت قرمز گوسفندی .
پسر

ویارم ترشی ۷ بیجار بود گل کلم و ... و هر چیز ترشی ک دلت لخواد مثل دوغ ترش

من ترشی و پسر بود ولی خدا ازم گرفتش قربونش برم

ترشی پسر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری