بچه ها من ویار من به ترشی وشوریه

۱۲ پاسخ

من حالت تهوع بیشتر گرفتم هیچی نمیتونم بخورم 🥲💔

ازمن دختره

پسره بچت

منم ولی چون فشاردارم زیادنمیتونم چیزشون بخورم

منم✋🏻

منم همینطور

من سر پسرم فقط ترش.سر این شیرینی دوسدارم

منم اینطوری ام عزیزم

منم همینه ویارم. البته هنوزم بالا میارم

اع من دلم هم ترشی میخاد هم شیرینی

عزیزم خیلی مراقب باش.. فشار بارداری خطرناکه

منم😬

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان بیتا مامان بیتا ۷ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
عالیس عالیس قصد بارداری