اصلا روی ویار حساب نکن گلم
من دختر داشتم و خیلی لواشک دوست داشتم
عزیزم بنظرم زیاد نمیشه روی شوری وشیرینی گفت بچه چیه منم هم لرز دارم هم گرمم میشه کلا بدنا متفاوته
خیلی دقت نکن ب این مسایل
قشنگم درخواست بده داشته باشمت
من داشتم سر جفتشون پسره
قطعی نیست اخه
ولی دختر طبع بدن سرد میشه و پسر طبع بدن گرم
طبق تجربه من دختر لرز میاره پسر گرما
عزیزم ویار ها همیشه متفاوت نمیشه روی ویار حساب کرد قشنگم
بیشتر میل زیاد ب شوری داشته باشی میگن پسرههه
سلام خانما من این ماه اقدام داشتم ولی وقت اقدام از روغن بچه استفاده کردم الان یک روز تاخیرم امکان بارداری هست یان
به ویار نیست اصلا ولی خب معمولا پسر
تاپیکمو راجب ویار بخون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.