بچه ها ، میل به ترشیجات دختره یا پسر؟

۷ پاسخ

والا من میلم‌ب ترشی شوری شیرینی خیلی بود ولی چون اوایل بالا میاوردم فقط لیمو ترش و چیزای ترش وشور میخوردم ک حالموخوب کنه و بچم پسر شد

من شام و ناهارم غذام فقط قارا و تمر ترش بود بخدا اصلا غذا نمیخوردم پسر بود بچم

واس بدن هرکس متفاوته ازروی ویار نمیشه گف جنسیت رو

والا من هردوتارو ترشی وشوری خوردم و دختر

ترشی و شوری میگن پسر

پسر
ولی خوب واسه همه اینطور نیست

میگن پسر ولی برای بعضیا برعکسه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
بابای امیر بابای امیر ۲ ماهگی
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۶ ماهگی