والا من میلمب ترشی شوری شیرینی خیلی بود ولی چون اوایل بالا میاوردم فقط لیمو ترش و چیزای ترش وشور میخوردم ک حالموخوب کنه و بچم پسر شد
من شام و ناهارم غذام فقط قارا و تمر ترش بود بخدا اصلا غذا نمیخوردم پسر بود بچم
واس بدن هرکس متفاوته ازروی ویار نمیشه گف جنسیت رو
والا من هردوتارو ترشی وشوری خوردم و دختر
ترشی و شوری میگن پسر
پسر
ولی خوب واسه همه اینطور نیست
میگن پسر ولی برای بعضیا برعکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.