۶ پاسخ

من چیزای ترش و شور و تهوع صبحگاهی و عاشق دوغ و ماست و بیزاری از تخم مرغ بچم دختره

من عاشق ترشی و چیزای نمکی بودم

من سر دخترم از اول ترشیجات دوست داشتم و از شیرینی بیزار بودم ولی از چهارماهگی شیرینی هم خوشم اومد
الانم همونجوریم

خاله هم همش شیرینی دلش میخواست پسر بود

من هوس جفتشو میکردم
یکم بیشتر ترشی
مرغ و گوشت متفرررر شدم جوری که اسمش میومد بالا میاوردم چه برسه ببینم یا بخورم در صورتی که قبلا عاشق گوشت و مرغ بودم
تهوعم شدیددددد بود اصلا نمیتونستم نفس راحت بکشن فقط داشتم بالا میاوردم
همش قرص تهوع میخورم یا سرم میزدم
از اب بدم اومده بود اصلاااا نمیتونستم اب بخورم قرصامو بزور بزور با شیر میخورم

بارداری قبلی شیرینی دختر بود بچم
سر این بارداری ترشی

سوال های مرتبط