مامانا کیا اصلا تهوع و ویار نداشتن؟؟
جنسیت بچشون چیه؟؟؟

۷ پاسخ

ربطی نداره دوقلوداشتن دختروپسرم هیچ تهویم نبود

من
بارداری قبلم دخمل
الانم احتمال پسر دادن
هیچ کدوم از بارداریم علایمی نداشتم ندارم
کلا خواهرم و مادرمم اینجورین

من حالت تهوع صبحگاهی دارم بشدت زیادد😭

من دختر

منم ندارم

منم ندارم هنوز فقط گاهی درد زیر شکم میگیرم

فک کنم پسر باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته دوازدهم بارداری
مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری