خانما ویار دوغ جنسیت چیه؟😁😁

۱۱ پاسخ

واسه من که پسر شد

برا من پسر بود

مادربزرگ من میگفت پسر

خدا روحش شاد کنه چند ساله میشه از دستش دادیم🥺

بنظر من اصلا ربطی به ویار نداره جنسیت

میگن پسر نمیدونم

دختررررر

به من احتمال داد پسر

نمیدونم ولی درمورد دوغ، سعی کن حتما پاستوریزه، کم نمک و بدون‌گاز باشه عزیزم

دخمل

من بودم هنو نرفتم تعیین جنسیت دکتر احتمال پسر داد

سردونه دختره

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری