ویار دوغ

۱۲ پاسخ

من سر دوتا دخترم ویار دوغ داشتم

من سر دخترم خیلی لبنیات می‌خوردم الآنم میخورم ولی ن مثل سر قبلی

بنظرم ویار اصلا دلیل جنسیت مشخص نیست،من حالت تهوع داشتم ویار ترشی و شوری داشتم دوغم خیلی دلم میخواست بچمم پسره

منم عاشق دوغم و پسره
ربطی نداره کلا

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

مال من دختر شد

دوغ گااااازدار

ویاردوغ دارم‌وپسره

بنظرم حالت تهوع اگ داشته باشی دختره

عزیزم هرویاری ربطی ندارع الان من تو بارداری پسرم ویار دوغ داشتم و شیرینی جات ولی پسر بود

وااای منم عاشق دوغم اصلا حالت تهوعم با دوغ کم میشه

ویار دروغ دورو اطرافیان من داشتن دختر باردار بودن

سوال های مرتبط

مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری