۱۱ پاسخ

من به شدت ویار دوووغ داشتم نی نیم پسره😍

الان گفتی پنیر هوس پنیر کردم😂🤦🏻‍♀️

دخمل بلا🥺😂

دختر.

دختر

من پسرر

من میخورم ولی هنوز جنسیت معلوم نشده

منم شدید ماستو دوغ وقتایی ک از حات تهو میمیردم دوغ ترش میخوردم جیگرم حال میومد دختر دارم

من دوغ و پنیر بود پسر شد🫠
قبلی هم همینطور

عروس داییم عاشق پنیر بود دختر شد
منم زیاد دوغ میخوردم بخاطر حالت تهوع دوغ میخوردم برا منم دختر شد 🤭😍

به ویار اعتماد نکن به ویار نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری