خانمایی که ویار شدید داشتید چند هفته بهتر شدین ؟من دیگه جونی برام نمونده

۱۴ پاسخ

هنوز ک خوب نشده

اخی عزیزم ان شاء الله زود تموم شه ویارت
من مادرم اصلا بالا نمیورده من و خواهرمم به مامانم رفتیم ینی عوقم نمیزنیم حتی من کلا فقط یبار ی عوق زدم انقد خوشحال شدم🤣🤣

من تا۴ماه حالم افتضاح بودبعدبهترشدم ولی چیزای دیگه اضافه شد

۱۴ هفته به بعد

اخ اخ من تا اخر ماه پنج بدجوور ویارم بود از وقتی وارد شش ماه شدم دگه فقط صبحا بیدارمیشم حالم بد میشه انگار گشنم باشه تهوع میاد سراغم

من ۱۹ هفته ام هنوز درگیرم

مرگ ودیدم

عزیزم من 14به بعد خوب شدم

۱۴ هفته

از منم نسبتا شدیده 😓

من هنوزم درگيرم😂😂

من هنوزم دارم 😐 بالا میارم

۱۷ هفته خوب شدم

۱۴هفته

سوال های مرتبط

مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری