هنوز ک خوب نشده
اخی عزیزم ان شاء الله زود تموم شه ویارت
من مادرم اصلا بالا نمیورده من و خواهرمم به مامانم رفتیم ینی عوقم نمیزنیم حتی من کلا فقط یبار ی عوق زدم انقد خوشحال شدم🤣🤣
من تا۴ماه حالم افتضاح بودبعدبهترشدم ولی چیزای دیگه اضافه شد
۱۴ هفته به بعد
اخ اخ من تا اخر ماه پنج بدجوور ویارم بود از وقتی وارد شش ماه شدم دگه فقط صبحا بیدارمیشم حالم بد میشه انگار گشنم باشه تهوع میاد سراغم
من ۱۹ هفته ام هنوز درگیرم
مرگ ودیدم
عزیزم من 14به بعد خوب شدم
۱۴ هفته
از منم نسبتا شدیده 😓
من هنوزم درگيرم😂😂
من هنوزم دارم 😐 بالا میارم
۱۷ هفته خوب شدم
۱۴هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.