ویار دوغ ترش دارم بنظرتون بچم‌چیه ؟

۱۱ پاسخ

منم دوغ دوس داشتم بچم پسر شد

دوغ پسره

من از دوغ خیلی خوشم میومد و دختر شد

من سر دخترم ویار دوغ داشتم

دوغ پسره

منم از دوغ خوشم میومد پسر بود نی نیم

احتمالا پسره

پسره

ربطی به ویار نداره
من همش ویار ترشی داشتم
دختره

پسر ... منم خیلب دوسداشتم

پسر😍

سوال های مرتبط

مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری