ویار چیزای ترش دارم بنظرتون بچه چیه

۸ پاسخ

من ترش و شور بودم دختره نی نیم 😍

من ترش داشتم پسره

منم ویارم ترشه پسره

گل پسره

من ویارم ترشی بود پسردارم

من ویار ترشی داشتم پسر شد

ویارت تغییر میکنه اگه رنگ مدفوع و ادرارت تیرس بچه پسره ولی اگه روشن دختره وگرنه ویار اصلا هیچ ربطی نداره

دختر.

سوال های مرتبط

مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری