دوستان گل من رفتم انتی بنظرتون بچم‌چیه؟؟🙈

تصویر
۱۲ پاسخ

دختره بنظرم

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

عزیزم تنش سالم باشه
هرجی باشه برکت

پیشونیش ک انقد برامده بود بفهم پسره پسرا کله گندن😂

الهی سالم و سلامت باشه و هرچی دلت بخواد همون باشه 🤲🏻♥️

هنوز معلوم نمیشه قشنگم

منم فردا انتی دارم خدا کنه بهم احتمال بده

خداحفظش کنه من بلدنیستم ولی هرچی هست سالم باشه

یعنی میشه منم برم بگن همه چی خوبه بخدا شده برام اارزو 🥺

بهت احتمال نداد؟

خدا نگهدارش باشه

دختره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسملی مامان پسملی هفته بیستم بارداری
مامان پری🧚🏼‍♀️ مامان پری🧚🏼‍♀️ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه 😍♥️ مامان جوجه 😍♥️ هفته بیست‌وششم بارداری