ویار انار دوغ ماست اش جنسیت چیه

۱۵ پاسخ

وای وای منم عاشق دوغ شدم
نمی‌دونم چرا انقد میلم می‌کشه
نون و پنیر و گوجه هم همینطور

من اناردوست داشتم اوایل
دوغم همچنان دوست دارم
ولی ماست و اش خیلی میلم نمیکشه بخورم
بچمم پسره

من این جوریم پسره بچم

منم اینجوریم انتی گفت پسر

من سردوتا پسرام ویارم اینجوریه

پسره قند عسل

من انار و دوغ دوس داشتم دختره بچم

پسرش دارم انشالله خدا لایق بدونه دختر هم بده ،،🥹🥹🥹سر پسرم همش ترش میخواستم این ترش زیاد نمی خوام اصلا ملس

من بودم همه میگفتن پسره ولی دختر بود بچم

پسر

من ویار نداشتم ولی انار و دوغ و اش رو از اول بارداری دوست دارم چیزهای ترش برام خوشایند هست بچه پسر هست

ربطی به جنسیت نداره

ربطی به ویار نداره.من عااااشق بستنیم و اش بچمم پسره

معمولا پسر ایطوره

من انار دوست ندارم ولی عاشق اش ماست پنیر خیار گوجه ام نمی‌دونم بچم چیه

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی