ویار شدید گلابی و دوغ و خیارررر🤭🌱
به جنسیت ربطی داره؟

۲۸ پاسخ

من بیشتر طرف لیمو چیزایی ترش میرم چیه بنظرتون

فک نکنممممم

احتمالا نی نی پسر باشه

ربطی به ویار نداره

ن ...

معمولا میگن دوغ و خیار و چیزای سرد ، پسره

میل به لبنیات معمولادختره عزیزم

من که عاشق دوغ ترشم دختره☺️

نه گلم

نمیدونم ولی دوغ عالیه واقعا 🥹

از گوشت هم بیزارم مخصوصا کبابی مرغ و کوبیده اینا فرق نداره قبلا عاشقشون بودم

عاشق چیزای ترش و خنک آب انار آب آلبالو

من از دوغ متنفرم پس دختره نی نی ت😂😂😂

دختررر

منم دوغ خیلی هوس میکنم دوغ محلی و خیلی ترش و غلیظ🤤

من اینا رو میخوردم‌پسر شد😂

وای منم دوس دارم۹😅😅نمیدونم

من دوغ آبعلی پسر

من دوغ بود ویارم یسره دوغ دلم میخواس ،دختر بود

خیار پسره

من فقط خیار میخورم

امان از این سوالا🙂‍↔️😫

چقدم به هم شبیهن 😅

نمی‌دونم 😂 ولی من ب جای دوغ ماست چکیده و خیار دلم میخاد

سردخترم خ دوغ دوس داشتم

چرا دوغو شنیدم پسره

نه فک نکنم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری