کیا اوایل بارداری از شکم و پهلو چاق شدک نی نی چی بود

۸ پاسخ

من پهلوهام حس میکنم بیشتر شده، پسره بچم
شکمم یکم دارم

من پهلوم زیاد بزرگ نشده بیشتر شکمم به قول معروف دنگ شده به سمت بالا ،پسر

دختر بود

منم‌یکم پهلو بزرگ تر شده و پایین شکمم اومده بالا

من بود دختر

هفته های اول وزن کم کردم اما الان یکم احساس میکنم چاق شدم

دختره

میگن پهلو داشته باشی دختره بازم نمیدونم درسته یا نه من ندارم بچم پسره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری