خاهر شوهرم داشت سردوتا بچهاش پسرن
سر من از اول زیاد درد میکنه دکتر احتمال پسر داد
ولی اینم بگم اصلا نمیتونم آب و چایی بخورم بالا میارم
پسر🥲
اگه سمت پیشونی و شقیقه هاست بخاطر کم آبیه، بیشتر مایعات بخور
من از همون اول داشتم و تا الانم دارم ،آرامش ندارم از این سردرد، ،نی نیم پسر
منم سربچه اولم خیلی سردرد داشتم وافت فشار بچمم پسره
سردرد چه ربطي به جنسيت داره
به این چیزا نیست عزیزم من سردرد ندارم پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.