خانوما کیا تو بارداری سر درد زیاد داشتن نی نی چی بود؟؟!!؟؟

۸ پاسخ

خاهر شوهرم داشت سردوتا بچهاش پسرن

سر من از اول زیاد درد میکنه دکتر احتمال پسر داد
ولی اینم بگم اصلا نمیتونم آب و چایی بخورم بالا میارم

پسر🥲

اگه سمت پیشونی و شقیقه هاست بخاطر کم آبیه، بیشتر مایعات بخور

من از همون اول داشتم و تا الانم دارم ،آرامش ندارم از این سردرد، ،نی نیم پسر

منم سربچه اولم خیلی سردرد داشتم وافت فشار بچمم پسره

سردرد چه ربطي به جنسيت داره

به این چیزا نیست عزیزم من سردرد ندارم پسره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری