خانما تهوع صبحگاهی و شبا کیا داشتن جنسیت چی بود

۶ پاسخ

من صبا خیلی داشتم
گاهی ظهرا و شبا هم داشتم
پسر

منم صبحا و شبا دارم

من شبا تهوع دارم

عزیزم واقعا هیچ ربطی به جنسیت نداره حالت تهوع
بیشتر بدن به بدن متفاوته
من خودم اصلا حالت تهوع هیچی نداشتم تا الان و جنسیت نینی م دخمله 😍

من تقریبا تمام طول روز تهوع دارم ولی بالا نمیارم

من تهوع صبحگاهی شدیدددد دارم نمی‌دونم جنسی‌اش وین

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری