تهوع صبحگاهی ینی جنسیت نینی حتما دختره؟؟

۷ پاسخ

الان یکم خوب شدم

نه عزیزم من تو این ۴ ماه تهوع داشتم رفتم سنو گفتن پسره

ربطی نداره من سردخترم ساعت۶غروب شروع میشد یکسره تا۱شب
الان تهوع ندارم نمیدونم جنسیت چیه علائمی ندارم

ربطی نداره

نه ربطی نداره

من هنوزصبح هاحالم بدمیشه بچم پسره

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی