خانما برای حالت تهوع صبگاهی چیکار میکنین بهتر میشین؟

۹ پاسخ

دمیترون میخورم

من ۸ هفته بودم خیلی حالت تهوع داشتم یعنی فقدر روزی یک وهد غذا میخوردم
الان خداروشکر بهتر شدم
صبح ک بلند میشی یه ۲۰ دقیقه صبر کن بعد بلند شو ؟ لیمو ترش هم بزن سر زبونت خیلی خوبه

نون خشک

من شبا وقت خواب ی چیزی میخورم هیچیم نباشه ی چای رو کمی شیرین میکنم با چند لقمه نون
صبا باز از گشنگی بیدار میشم حالت تهوع میگیرم

،😂هیج همش بدو برو پس بده برا من که اینه

از چیزهای شور باید دوری کرد فشار بارداری نگیرین

یهو از جات بلند نشو بیسکویت کنارت باشه کم کم بخور تا حالت تهوعت برطرف بشه
نذار گشنه بمونی که بیشتر این حالت بهت دست میده

پس چرا من تهوع ندارم 😕 فقط سینه هام درد دارن و گهگداری زیرشکمم تیرمیکشه

عزیزم من همش چوب شور یا بسکویت ترپ کنار دستمه تند تند میذارم دهنم، دهنم خالی نشه که حالت تهوع میگیرم
لیمو ترش هم میگن خوبه بو کنی

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته چهلم بارداری