ببین من همراه دمیترون قرص ب۶هر ۸ساعت خوردم مثل معجره بود برام
من اوایل بارداری صبحا خواب بودم تا دم ظهر حالت تهوع نداشتم اما عصر شروع میشد تا خود شب حالت تهوع ولم نمیکرد بالا میاوردم بعد خوب میشدم خداروشکر چنوقته دیگه حالت تهوع ندارم
ابنبات سرد از داروخونه بگیر خیلی خوبه
من ناشتا چند برش سیب میخوردم بهتر میشدم
گلاب بو کن،صبح ها نان برشته جو بخور، رب انار شیرین بخور،یه پیاله آب سیرابی بخور،تو فضایی که بو هست نمون خواستی هم غذا بخوری دماغتو بگیر بخور.چون معده خالی باشه حالت تهوع میگیری پس سعی کن گرسنه نمونی
منم مثل تو ولی از ۴بیدارم
بیدارشدم بسکوییت خوردم خوب شدم یکم
هیچ سر میکنم، وقتیم بیدار میشم از ۴ برای نماز، دیگه خوابم نمیبره
نینیت دختره پس
برو دکتر دمیترون بنویسه
هیچ کار ، طبیعیه ، از این به بعد داری از این حالتا
الهی ننه
من نداشتم نمیدونم چی بگم برات
ولی در کل رعایت مواردی مثل:
قبل بلند شدن از جات و صبح زود یه تیکه نون خشک بخور یا یه بیسکوییت ترد یا ساقه طلایی یا چوبشور
و اینکه لیمو بو کن
زنجبیل بو کن یا گاز بزن اما نخوریش
میتونه کمکت کنه♥️
عزیزم ایشالله بهتر شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.