سلام خانوما برای حالت تهوع چیکار میکنین

۱۰ پاسخ

دکتر قرص میده

آب لیمو بخور ببین فرق میکنه

سلام تحمل و بعضا گریه😢

فقط باید تحمل کرد

هیچی مجبوری دیگ تحمل کنی من جوری دلت پاک باشه بالا میووردم ک‌فک میکردم از گوشام می‌کنه بیرون

شما از چند هفته حالت تهوعتون شروع شده

شکلات،آلو میخورم.وقتایی که دیگه زورم به تحمل کردنش نمیرسه شربتی که دکتر بهم داده رو میخورم.

زنجبیل خیلی خوبه
هم تو غذا هم چایی
ب من دکترم گفته میخورم بهتر میشم

من آدامس میخوردم حالمو بهتر می‌کرد

سیرابی بخور وعده غذایی کم کم بخور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا نوش مامان آرتا نوش هفته بیست‌وهفتم بارداری