موقع حالت تهوع چی میخوریم بهتر میشین خودم چیپس سرکه ایی

۹ پاسخ

فقط دمیترون واسم جواب میده

من باید بالا بیارم ک یه کم بهتر بشم هیچ راهی نداره

واییی مث من منم چیپس سرکه ی 😂😁

فقط لیمو ترش

دمنوش زنجبیل با یکم لیمو عمانی
اما در کل مجبور به تحمل کردن

من ک کلا حالت تهوع دارم خوب نمیشه

ی ذره آبلیمو

هل رو اسیاب میکنم با نبات میریزم تو اب خنک میخورم سریع حالمو خوب میکنه

b6
و نوشابه میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری