فقط دمیترون واسم جواب میده
من باید بالا بیارم ک یه کم بهتر بشم هیچ راهی نداره
واییی مث من منم چیپس سرکه ی 😂😁
فقط لیمو ترش
دمنوش زنجبیل با یکم لیمو عمانی
اما در کل مجبور به تحمل کردن
من ک کلا حالت تهوع دارم خوب نمیشه
ی ذره آبلیمو
هل رو اسیاب میکنم با نبات میریزم تو اب خنک میخورم سریع حالمو خوب میکنه
b6
و نوشابه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.