خانما راست میگن توت فرنگی مضره ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من خوردم چن بار ولی تو اب و نمک گذاشتم قشنگ شستم بعد

نه میگن خیلی خوبه

نه هرکی گفته الکی بهت گفته خواهر
من انقدر خوردم اونم با کاکائو

اخه خیلی سم میزنن...کمتر بخور

نه والا

نههههههههه میوسااااااااا مفیده ویتامین داره ولی افراط نکک

نننن بخورنوش جونت ازتوت فرنگی خوشمزه ترم هس مگ🥲

دروغه

نه من میخورم

نه می گفته اتفاقا خیلی خوبه فقط خوب بشورش

سوال های مرتبط

مامان آوا خانم مامان آوا خانم ۴ سالگی
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
فرفری فرفری قصد بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری