من خوردم چن بار ولی تو اب و نمک گذاشتم قشنگ شستم بعد
نه میگن خیلی خوبه
نه هرکی گفته الکی بهت گفته خواهر
من انقدر خوردم اونم با کاکائو
اخه خیلی سم میزنن...کمتر بخور
نه والا
نههههههههه میوسااااااااا مفیده ویتامین داره ولی افراط نکک
نننن بخورنوش جونت ازتوت فرنگی خوشمزه ترم هس مگ🥲
دروغه
نه من میخورم
نه می گفته اتفاقا خیلی خوبه فقط خوب بشورش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.