خانوما توت فرنگی ضرر داره؟؟؟؟

۷ پاسخ

من چون دل و کمرم درد میگیره مرتب دکتر به من‌گفت توت فرنگی بخورم ولی زیاد نه چون باعث انقباض میشه

بچتون چیه ک هوس توت‌فرنگی کردین؟

نوش جونت بخور اتفاقا برا تودلیتم خوبه

مفیده اتفاقا بخور نوششش جوووونت قشنگ جان

من یه مقاله خوندم راجبش نوشته بود فولیک اسید داره

ن خوبه بخور

تو بارداری مفیدترین میوه اس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
فرفری فرفری قصد بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هفدهم بارداری