توت فرنگی ضرر نداره؟

۵ پاسخ

نه میوه اس دیگ چه سوالایی میپرسین

واقعا چرا توت فرنگی باید ضرر داشته باشه🤔

وا ن گلم چرا اونوقت

اتفاقا ضرر داره بی من بخوری😂

نه اتفاقا برا انقباض و خطر سقط خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵آراز کوچولو🩵 مامان 🩵آراز کوچولو🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری