سلام توت فرنگی که ظرر نداره بخوریم ؟؟

۸ پاسخ

نه خیلی هم خوبه فولیک اسید داره . فقط خوب بشور.

من انقدررر خوردم و میخورممم عاشقشم

اینم فوایدش

تصویر

نه من اویل میخوردم زیاد

به خاطر احتمال آلودگیش می گن نخورین بهتره چون میوه ای هست که نزدیک خاک رشد می کنه و نمی شه پوست حتما صدعفونی کنید اگه خیلی هوس کردین

نه عزيزم نوش جان. فقط چون توت فرنگي سموم كشاورزي زياد اسپري ميكنن روش، حتما با محلول ضد عفوني سبزيجات قشنگ بشور

اگر حساسیت نداری ن بلکه خیلی هم خوبه به اندازه مصرف کنی سرشار از فولیک اسید هم است

من که زیاد خوردم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام هفته سیزدهم بارداری