من خیلی توت فرنگی میخورم ضرر نداره که؟

۳ پاسخ

بارداری قبلیم خیییلی میخوردم خداروشکر مشکلی پیش نیومد
ولی حتما حتما قبلش خوب بشور و نیم ساعت بذار تو آب و یکم نمک

از کجا گیر میاری تو این فصل 😭😂

توی بارداری هرچیزی به اندازه باید مصرف بشه مصرف زیاد از هرچیزی مضره

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵آراز کوچولو🩵 مامان 🩵آراز کوچولو🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی