خیلی م خوبه بخور عزیزم
ن خیلیم خوبه
اتفاقا خیلی هم مفیده توت فرنگی من ک یکیش توت فرنگی زیاد میخورم یکی هندونه
من تو این دو هفته خیلیییی خوردم
هیچ میوه ای ضرر نداره
من ک نشنیدم بگن اینو نخور ضرر داره واس بچه
من تو هفته شما دوتا دونه خوردم همونو بالا آوردم تا صبح حالم بد بود دیگه سمتش نرفتم 😅
نه خیلیم خاصیت داره
من که منتظر توت فرنگی در بیاد فقط بخورم 😊😊😍🥺
نه بابا من روزی یه کاسه میخوردم
اوو من خوردم انقدر ک😐🤣چرا ضرر
نه چه ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.