دوستان تو هفته من توت فرنگی ضرر داره؟؟؟

۱۱ پاسخ

خیلی م خوبه بخور عزیزم

ن خیلیم خوبه

اتفاقا خیلی هم مفیده توت فرنگی من ک یکیش توت فرنگی زیاد میخورم یکی هندونه

من تو این دو هفته خیلیییی خوردم

هیچ میوه ای ضرر نداره
من ک نشنیدم بگن اینو نخور ضرر داره واس بچه

من تو هفته شما دوتا دونه خوردم همونو بالا آوردم تا صبح حالم بد بود دیگه سمتش نرفتم 😅

نه خیلیم خاصیت داره

من که منتظر توت فرنگی در بیاد فقط بخورم 😊😊😍🥺

نه بابا من روزی یه کاسه میخوردم

اوو من خوردم انقدر ک😐🤣چرا ضرر

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات 😍 مامان نبات 😍 هفته سیزدهم بارداری