خیلی عااالیه
ن منم میخورم
میوه کلا مشکلی نداره ! چرا باید میوه بد باشه؟
نه ضرری نداره منم خیلی میخورم
نه من دیروز کلی خوردم جات خالی
نه چه ضرری
نه چ ضرری من روزی ۲ تا بسته میخورم بس ک دوس دارم🤣
وااا
چ ضرری آخه😕
نه اتفاقا خوبه برای یبوست
ولی زیاد نخور
ن من همیشه میخورم
نه عزیزم
امازیاده روی نکن
خیر
ن من ک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.