توت فرنگی تو بارداری ضرر داره؟

۱۳ پاسخ

خیلی عااالیه

ن منم میخورم

میوه کلا مشکلی نداره ! چرا باید میوه بد باشه؟

نه ضرری نداره منم خیلی میخورم

نه من دیروز کلی خوردم جات خالی

نه چه ضرری

نه چ ضرری من روزی ۲ تا بسته میخورم بس ک دوس دارم🤣

وااا
چ ضرری آخه😕

نه اتفاقا خوبه برای یبوست
ولی زیاد نخور

ن من همیشه میخورم

نه عزیزم
امازیاده روی نکن

خیر

ن من ک خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵آراز کوچولو🩵 مامان 🩵آراز کوچولو🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری