توت فرنگی تو بارداری خوبه ؟

۹ پاسخ

من ک همش میخورم دوس دارم

خیلی خوبه واسه من همش میخرن ابجیم میخوره واسه من نمی‌مونه 😂

آره خیلی خوبه .. پر از اسید فولیک.. اول بارداری خیلی مفیده

اره منم خیلی دوست دارم ولی قشنگگگ بشورش

عالیه

من عاشقشم🤤

اره خوبه

خیلی خوبه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵آراز کوچولو🩵 مامان 🩵آراز کوچولو🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هفدهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری