اره بخور بچهت قشنگ میشه
من زیاد خوردم
سرچ هم کردم نه تنها بد نیست بلکه خوبم هست.
به علاوه جزو میوه هاییه که قند رو خیلی بالا نمیبره و از پایین ترین شاخصای گلایسمی رو داره.
اره بخور منم از اول دوس دارم میخورم
فقط زیاد نخور سردیه
حالت تهوع نگیری
من هر روز میخورم. عالیه بخور نوش جونت
من از اول تا الان هر روز خوردم
اتفاقا برای بچت بخور خیلی مفیده من از اول بارداریم میخوردم
فقط توخوردن هرچیزی زیاده روی نکن
منم میخورم همیشه اتفاقا میگن جلوگیری از سقط میکنه وخونساز ودارای چند ویتامین خوب در بارداری هست
اره من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.