سلام خانمها شما توت فرنگی در طی بارداریتون میخورید؟

۸ پاسخ

ممنونم عزیز

اره من میخورم خوبه

مشکلی نداره خوردنش

بچه ها برای حالت تهوع باید چی کار کرد

ضرر نداره برای بچه؟منظورم اینکه دوست دارم بخورم میترسم ضرر داشته باشه

اره میخوریم

اره مشکلی نداره که

من یه مدت میخوردم ولی زود از چشمم افتاد دیگه دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان نبات 😍 مامان نبات 😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری