آیا مصرف توت فرنگی در هفته های اول بارداری مشکل داره یا خیر؟

۷ پاسخ

احساس میکنم توت فرنگی نفخ داره درسته ؟

ن بابا چ مشکلی من هر روز می خورم خیلیم خوبه

ن عالیههه

نه ضرری نداره

منک عزیزم به اندازه متعادل خوردم

نه بخور خوبه فقط تو هیچ چیز زیاده روی نکن

سلام عزیزم نه اتفاقا میگن خیلی برای نوزاد خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان parisa مامان parisa هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری