سلام توت فرنگی ضرری داره؟

۷ پاسخ

در حد دوسه دونه اشکال نداره چون جز دسته توت ها قرار داره و احتمال زایمان زود رس هم بالا میبره بخاطر وجود ویتامین Aفراوانش

بله
باعث میشه بچه بعد از تولد موقع گریه ریسه بره

نه بخدا هیچی به اندازش ضرر نداره

خیلیم خوبه

نه اصلا

برا من ضرر. داره هر وقت خوردم خونریزی. کردم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵آراز کوچولو🩵 مامان 🩵آراز کوچولو🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌻نور دخت☀️ مامان 🌻نور دخت☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود چی مامان نخود چی ۳ ماهگی