خوشگلا توت فرنگی ضرر نداره؟؟

۳ پاسخ

من که تنها میوه یی که میتونم بخورم توت فرنگیه

فک نکنم

نه هرچی ک ب اندازه بخوری ضرر نداره ولی باید خوب بشوری

سوال های مرتبط

مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری