سلام خوردن توت فرنگی اوایل بارداری ایرادی داره؟

۶ پاسخ

خیلیم مفیده

نه عزیزم چرا بد باشه بخور نوش جونت فقط زیاده روی نکن

نه همه میوه ها عالین

والا من میخورم

ن بابا

من که خیلی خوردم چه عیبی داره

سوال های مرتبط

مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری